Where Your Eyes Linger [Recenze]

Režie: Hwang Da Seul
Scénář: Hwang Da Seul, Shin Yoo
Počet epizod: 8
Vysílací stanice: W-STORY
Datum premiéry: 22. května 2020
Hlavní obsazení: Han Gi Chan, Jang Eui Soo, Jeon Jae Young, Choi Kyu Ri, Jung Seo In...

Korea a BL seriály? To je docela zajímavé a tak trochu neuvěřitelné spojení, nicméně si myslím, že už bylo vážně na čase. Žijeme v 21. století a podoby lásky jsou prostě různé. Naši hrdinové Tae Joo a Kang Gook jsou mladí středoškoláci, kteří se znají celé roky. Nehnou se od sebe ani na krok, už proto, že Kang Gook je osobním strážcem Tae Jooa. Jsou oba pohlední a o přízeň dívek nemají nouzi, ale... Oni mají oči jeden pro druhého. Nebo snad ne?

Jelikož jde o web seriál čítající 8 velmi krátkých epizod, nelze očekávat dokonale vypracovaný děj a nějakou zvláště zajímavou zápletku. Spíše tu jde o hledání sama sebe a přiznání svých citů. Přiznám se bez mučení, že kdyby byl seriál delší a scénář lépe propracovaný, dala bych mu mnohem vyšší hodnocení. Takhle většinu plusů spolkne vzájemná chemie, která tu opravdu byla cítit ze všech pohledů, doteků i úsměvů. Korejci se navíc "odvázali", takže se překvapivě dočkáme i polibku.

Nevím, jak to Han Gi Chan a Jang Eui Soo provedli, ale byli velmi přirození, uvěřitelní a zapadali do sebe jako dílky puzzle. Jejich dráždivé dialogy, všeříkající úsměvy i pohledy a touha být stále spolu... moje romantická dušička si v tom fakt libovala! Tae Joo uměl Kang Gooka tak rozkošně provokovat, že jsem se potuteleně usmívala pod neexistující vousy. Bylo to skutečně sladké a já oceňuji, že to herci zvládli a nebáli se do toho jít, protože role v BL sérii by mohla ovlivnit jejich kariéru i negativním směrem. Nicméně fanoušků si získali slušný počet, a to zaslouženě.

Tuto chutnou BL jednohubku doplňuje i příjemná a návyková titulní skladba You od THE MAN BLK, kterou jsem si brzy také pobrukovala. Co se týče ostatních postav, všechny se mi tak nějak ztrácely v ději, protože hlavní dvojka je přirozeně přehrála a seriálek si ukradla pro sebe. Závěrem mohu říci, že na začátek je to slibné dílko a snad se brzy dočkáme doby, kdy Korea neomezí BL seriály jen na krátké webové série. Pro milovníky Boys Love je tato něžně sladká maličkost prostě povinnost. A pokud stále váháte a nezlákalo vás to, přiznám, že ze scény ve sprše jsem měla až husí kůži, protože ten kokteil emocí a vzájemná chemie... Ne, už vážně mlčím! Pusťte si to!

Upoutávka:

Hodnocení: 7,5/10