Manhole [Recenze]

18:00 | 05.04.2020 Eunka 1
Nebylo by fajn umět cestovat v čase? Hrdina seriálu Manhole z toho zpočátku radost nemá, nicméně nemá jinou možnost. Potřebuje zabránit svatbě a získat pro sebe dívku, kterou miluje. Recenze napoví, zda se do tohoto dobrodružství vrhnout s ním.
Plakát k seriálu
Plakát k seriálu FOTO: jyj3.net
Název: Manhole, Maenhol-Isanghan Naraui Pil, 맨홀-이상한 나라의 필
Režie: Park Man Young, Yoo Young Eun
Scénář: Lee Jae Gon
Vysílací stanice: KBS2
Datum premiéry: 9. srpna 2017
Hlavní obsazení: Kim Jaejoong, UEE, Baro, Jung Hye Sung, Lee Sang Yi, Kim Min Ji, Jang Mi Kwan, Kang Hong Suk

Co byste dělali, kdyby láska vašeho života chtěla vstoupit do manželství s někým, kdo se vám vůbec nezamlouvá, a vy tak měli jen týden na to, aby se situace změnila? Jak může mladý muž ovlivnit rozhodnutí dívky, které se moc nelíbí, že si nedělá žádné starosti se svou kariérou a vlastně jí ani nikdy pořádně nevyznal lásku? Bong Pil má jen několik dnů na to, aby získal srdce milované Soo Jin a vyjevil jí své city. Co ale teď s tím? Že by pomohl kouzelný průlez? A co nejlepší přátelé? Budou stát při něm? Vyjde to vůbec? Není šarmantní lékárník až příliš silný soupeř?

Cestování v čase bylo vždy lákavým námětem, se kterým se dají dělat divy. Bong Pil si to opravdu užije. V seriálu cestuje jak do minulosti, tak do budoucnosti. Je z toho docela zmatený, nicméně věří, že pomocí průlezu dosáhne svého cíle, kterým je mladá fotografka Soo Jin, kterou miluje už od dětství. V seriálu však nejde jen o jeho problémy. Milostný život řeší i jeho přátelé Seok Tae, Dal Soo, Goo Gil, Jung Ae a Jin Sook. S touto partou si divák užije spoustu legrace a já přiznávám, že jsem nejvíc fandila sympatické Jin Sook, kterou  velmi přesvědčivě a zábavně ztvárnila Jung Hye Sung.

Kam se díky průlezu s hrdinou podíváme? Do školních lavic, za strejdou na pláž, na vojnu a dokonce i do světa duchů. Také zjistíme, že se mu splnil sen a stal se policistou. Což se bude nakonec hodit, ale nebudeme napovídat. Soo Jin je dlouho slepá a hluchá, na city Bong Pila nereaguje. Její snoubenec, lékárník Jae Hyun, nemá na první pohled jedinou chybičku, ovšem nic není černobílé a on skrývá pár kostlivců ve skříni. Určitě vás zajímá, zda mu Bong Pil tu skříň prošacuje. Na to vemte jed, že jo! Soo Jin bude ještě valit oči! Vy nejspíš také.

Co říci ke scénáři? Myslím, že prvních pár dílů se mimořádně povedlo. Skvěle jsem se bavila a těšila se na další a další zážitky i překvapení. Někdy kolem šesté epizody to celé začalo maličko stagnovat, ale zhruba od dvanácté epizody se to zase rozjelo, navíc dostala více prostoru i hrdinka.

Obsazení nebylo vůbec špatné. Jaejoong je asi zvyklý hrát úplně jiné role, dle mého názoru mu ale role zamilovaného, potřeštěného a poflakujícího se Bong Pila vcelku sedla. Časové kotrmelce si náležitě vychutnal, vztekal se i nesměle koktal a zatraceně dobře vypadal, což mu zas tolik práce nedalo, že? UEE je dobrá herečka, leč mě nějak nechytla. Příliš poulila oči a dá se říct, že tu neměla ani moc co hrát. V páru s lékárníkem byla občas na facku! Herecky mě nejvíc bavil Baro. Jeho výrazy, občasná ňoumovitost a vůbec celý vzhled obrýleného dobrotivého i žárlivého pitomečka... to prostě nemělo chybu! Celý tatínek! (Ten seriálový, samozřejmě).

Komu seriál doporučit? Fanynkám Jaejoonga a Bara, milovníkům romantických komedií, všem, co by rádi cestovali v čase, kdyby to jen bylo možné, a divákům, kteří se chtějí prostě pobavit a na nic nemyslet.

Upoutávka:

Hodnocení: 7/10