Lawless Lawyer [Recenze]

19:00 | 10.10.2018 Eunka 288 0
Právník Bong Sang Pil neváhá použít pěsti a pro své klienty nasadí i vlastní krk. Chce se pomstít, leč protivníci jsou mocní. Do hry vstoupí i láska a ačkoli je v seriálu spousta akce, koření ho špetka vtipu. To na úvod stačí, recenze prozradí víc.
Lawless Lawyer
Lawless Lawyer FOTO: themoviedb.org
Název: Lawless Lawyer, Moobeob Byeonhosa, 무법 변호사
Režie: Kim Jin Min
Scénář: Yoon Hyun Ho
Vysílací stanice: tvN
Datum premiéry: 12. května 2018
Hlavní obsazení: Lee Joon Gi, Seo Ye Ji, Lee Hye Young, Choi Min Soo, Kim Byung Hee, Ahn Nae Sang, Baek Joo Hee, Yum Hye Ran...

Právník, který vyrostl mezi gangstery a místo zákona raději používá pěsti, když je to zapotřebí? Proč vlastně ne, zvláště když víme, že hodlá pomstít smrt své matky. Díval se do tváře zločinu ještě jako malý chlapec a usmyslel si, že bude bojovat za spravedlnost a zničí všechny, kdo měli na smrti jeho mámy podíl. Uloví velké ryby a ty malé jim pošle jako návnadu. Pomůže mu mladá a smělá právnička, se kterou ho pojí mnohem víc než jen stejné povolání. Kromě toho si vycvičí takovou všeho schopnou a veselou gangsterskou partičku. To aby dostal hlavní zlotřilce, pro okolí úctyhodnou soudkyni Cha Moon Sook a mizeru, jenž chce být starostou, An Oh Jua. Ti dva ale nejsou žádní břídilové. Jde o opravdu silné soupeře. Boj může začít!

Město Gisung je prohnilé a plné špíny. Navenek se ale tváří ctnostně. Vládne tu jistá sedmička a bují korupce a bezpráví. Trošku to připomíná divoký západ. Když tam Bong Sang Pil nakráčí v dokonale padnoucím obleku, tak trochu připomíná kovboje, co má kolty proklatě nízko. Hlavní hrdinka Ha Jae I ale také není žádná něžná květinka. Stojí si za svým i za cenu suspendování a brzy pochopí, že její místo je po boku advokáta Bonga. Vždyť i ona má s výše uvedenými nevyřízené účty.

Pravda, seriál má pár zvláštností, které jsou ale velmi osvěžující. Poměrně brzy se dozvíme, jak se věci mají, pokud však myslíte, že karty jsou rozdány a žádné eso už nikdo z rukávu nevytáhne, tak se mýlíte. Nudit se rozhodně nebudete. Další věc, kterou shledávám jako kladnou, je přirozená a děj nerušící romantická linka. Prostě normální vztah bez klišé a otravné omáčky. A není tu nikdo třetí, mrcha žárlivka nebo vlezlý nápadník. To musím pochválit.

Seriál režíroval Kim Jin Min, který má na kontě velmi slušná dílka jako Time Between Dog and Wolf (tady poprvé pracoval s Lee Joon Gim) a Pride and Prejudice. Není to žádný nováček a je to znát. Jak jsou však na tom herci? Co k tomu říct, než snad tradičně konstatovat, že Lee Joon Gi ukradl celý seriál pro sebe. Ten chlap hraje celým srdcem, tělem i duší. V mých očích svým výkonem zastínil všechny ostatní, nicméně i mnozí z nich si vedli skvěle. Seo Ye Ji je víc než dobrá a k tomu sympatická. Žádná ufňukaná fiflenka. Lee Hye Young je jako soudkyně Cha neuvěřitelně uvěřitelně prohnaná a třešničkou na dortu je starosta An v podání Choi Min Sooa. Ten předvádí vskutku bravurní herecký koncert a za zmíněným Lee Joon Gim vůbec nezaostává. Pokud mě někdo štval, tak to byla poněkud mdlá právnička Kang a její matinka, pěkná semetrika s příšernou vyřídilkou. Každopádně však mohu říci, že se obsazení seriálu povedlo.

Jak je známo, korejské seriály často kazí konec nebo nudné pasáže. Já si troufám tvrdit, že právě tomuto se Lawless Lawyer vyhnul. Sledování mi prostě nic, až na pár zanedbatelných maličkostí, nerušilo. Přesto však vím, že Kim Jin Min to umí i líp.

Co dodat závěrem a jak vás ještě víc nalákat? Pokud očekáváte akci, odvahu, zapeklité případy, zajímavě propletený příběh, přiměřenou porci romantiky a humoru, neváhejte a pusťte se do sledování. Seriál nějaké ty mouchy má, ale na kráse mu příliš neubírají. Je to rozhodně jeden z těch lepších, vlastně je hodně dobrý. Ostatně Lee Joon Giho charisma a bravurní herecký výkon vás donutí občas přimhouřit očko!

Hodnocení: 8/10

OST místo upoutávky: