Witch′s Love [Recenzia]

18:00 | 07.11.2018 Simona Šramová 150 0
Hľadáte tip na dobrú komédiu? Čo tak sa s nami bližšie pozrieť na kórejskú drámu Witch's Love, ktorá patrila k novinkám tohto leta.
Kórejskí herci Yoon So Hee a Hyun Woo v dráme Witch′s Love
Kórejskí herci Yoon So Hee a Hyun Woo v dráme Witch′s Love FOTO: soompi.com
Abrakadabra, predstavme si, že medzi nami žijú skutočné čarodejnice. Jedny také sa nachádzajú na predmestí Soulu v malom a útulnom domčeku, v ktorom päťdesiat rokov spravujú reštauráciu a po večeroch, keď ich nikto nevidí, čarujú – Maeng Ye Soon (hrá ju Kim Young Ok), Jo Aeng Doo (hrá ju Go Soo Hee) a najmladšia z nich Kang Cho Hong (hrá ju Yoon So Hee). Čarodejnice sa snažia viesť pokojný život bez väčšej pozornosti. Chod reštaurácie sa im darí udržiavať, každý pracovný deň majú mnoho hladných zákazníkov. Cho Hong je však neposedná mladá čarodejnica, ktorá dvom starším robí často vrásky. Keď jej bankár, o ktorého mala Cho Hong záujem, zlomí srdce, stratí čarovnú moc. Prinavrátiť jej ju môže len bozk od osudovej lásky. V tom istom čase, ako stratí svoju moc, im na dvere reštaurácie zaklope riaditeľ istej spoločnosti, inak majiteľ budovy, Ma Sung Tae (hrá ho Hyun Woo), ktorý jej kúpou sleduje rozlúsknutie vlastnej minulosti. Netrvá dlho a Cho Hong k nemu začne pociťovať lásku a Sung Tae sa do bláznivej čarodejnice čoskoro zaľúbi tiež. Čo však robiť, keď jej osudovým mužom je Hwang Jae Wook? (hrá ho Hong Bin zo skupiny VIXX). Ihneď, ako sa to dozvedia staré mamy, chcú zabrániť vzťahu Cho Hong a Sung Tae. To isté si myslí aj mama hlavného protagonistu. Počúvne Cho Hong osud alebo srdce? Prinavráti sa jej čarovná moc? Ako Sung Tae zareaguje, keď sa dozvie, že jeho priateľka je čarodejnica? Dokážu napriek týmto okolnostiam Cho Hong a Sung Tae svoju lásku ochrániť?

Vo vedľajších úlohách sa predstavili Choi Tae Hwan (ako bankár Choi Min Soo), Jung Young Joo (večne nespokojná klientka banky, Madame Song), Choi Jae Sup (ako sekretár Kim Dong Soo), detská hviezda Nam Ki Won, ktorá predstavovala detského Ma Sung Taea, a mnoho ďalších, ktoré sa často objavili len v jednej epizóde. Dráma sa vysielala od júla do augusta tohto roku. Má 12 častí a každá trvá hodinu. Režisérom drámy sa stal Park Chan Yool. Každú drámu dopĺňa soundtrack. V tomto prípade tvorcovia použili tieto štyri piesne: The Magic od Gowoon zo skupiny Berry Good (nepripomína vám melódia piesne trošku skladbu Shout Out To My Ex od britskej dievčenskej skupiny Little Mix?), Give Love od Lee Sojin, You Who od Hwang Sun Hoa a It’s Lovely od Park Sun Yae. Dráma patrila v Kórei medzi populárne so slušnou sledovanosťou.

Dráma Witch's Love pochádza z kategórie "nechcem nič riešiť, na nič myslieť, len pozerať niečo zábavné, aby som zabudol/la na starosti svojho života". Dráma sa totiž nesie v jemnom a zábavnom duchu bez väčšej dejovej zápletky. O čo tam ide a ako to skončí viete od začiatku. Dej drámy spôsobí, že sa skvelo odreagujete, zasmejete, ale nejaký hlboký umelecký zážitok vo vás nezanechá. Nájdete tam mnoho klasického klišé, ktoré sa v kórejských drámach nachádza. Občas som mala pocit, akoby scenáristom počas tvorby scenáru dochádzali nápady, a tak vytvárali niečo, čomu sami neverili - narážam na hlavný konflikt drámy, ktorý sa vyriešil celkom absurdnou cestou a na záver, ktorý bol trošku, podľa mňa, unáhlený. Na druhej strane, potrebujeme stále drámy, pri ktorých nás z dejových línií bolí hlava? Dej sa točí najmä okolo troch hlavných postáv, ktoré - ako dráma - nie sú komplikované. K nedorozumeniam medzi hlavnými postavami dochádza z jediného dôvodu - nedokážu medzi sebou správne komunikovať. Nemusíte zúfať kvôli ľúbostnému trojuholníku. Cho Hong trvá veľmi krátko, aby sa rozhodla. Už od skorých častí vie, ktorého muža naozaj ľúbi. K zábavnej forme prispievajú aj zvukové efekty a veselá hudba. Ak ste pozerali drámu What's Wrong With Secretary Kim? určite viete, o čom píšem. Vždy sa milo usmejem, keď v kórejských drámach počujem výrazný tlkot srdca, keď on zbadá ju alebo naopak. Mne sa rozbúchalo srdce, keď som na začiatku siedmej časti počula pieseň od Red Velvet, Red Flavor. Scény, ktoré mali byť desivé, vôbec nepôsobili strašne, práve naopak, boli milé a jemné. Počas pozerania drámy som spomínala na svoje detstvo, keď som sledovala americký seriál Čarodejnice. Toto je jej veľmi, veľmi, veľmi svetlejšia verzia.

Hyun Woo mal hrať neosobného, chladného a arogantného riaditeľa spoločnosti, ale obávam sa, že nikto mu to neveril, aj keď sa to snažil zamaskovať hlasom. Na stvárnenie chladného muža má veľmi srdečné a chlapčenské oči, ktoré keď sa rozosmejú...ej, nejedna sa rozosmeje tiež. Za to Yoon So He dostala úlohu ako šitú pre jej bláznivé pôsobenie. Spolu vytvorili naozaj roztomilú dvojicu, pri ktorej sa vám zvýši hladina cukru v krvi. Samozrejme, fanúšikovia skupiny VIXX si myslia, že viac to So He pristalo s Hong Binom. Vedľajšie postavy ešte viac odľahčovali dej a robili ho naozaj zábavným - píšem o starých mamách a sekretárovi. Nie je to unikátna dráma a pravdepodobne veľmi rýchlo začnete pozerať inú drámu bez toho, aby ste potrebovali prestávku. V každom prípade táto dráma vznikla s jediným cieľom – pobaviť divákov. Základom je nemať očakávania, inak budete sklamaní. Takže, ak ste unavení z melodrám a krimi a chcete nad niečím zabiť čas, možno dráma Witch’s Love je ako stvorená pre vás. :) Mrknite sa na trailer.