Together With Me [Recenze]

Together With Me
Together With Me FOTO: 1.bp.blogspot.com
Název: Together With Me, Together With Me อกหักมารักกับผม
Vydání: 24. srpna 2017 - 5. října 2017, TV LINE, Thajsko
Díly: 13 x 50 min.
Hrají: Max Nattapol, Tul Pakorn, Aim Satida Pinsinchai, Maengmum Pimnitchakun, Tantimaporn Supawit

Jak si nejlépe zaháčkovat diváky u BL seriálu? Nabídněte jim hned na začátku překvapivou postelovou scénu, to zabere vždy. Dobře to věděli i tvůrci Together With Me, protože úvodní i na thajské poměry dost odvážná postelová scéna hlavních hrdinů vás přišpendlí k obrazovce.
Celý příběh začíná populárním vyprávěním pomocí retrospektivy. Rychlý a úderný začátek, a pak jeho rozluštění. Víme, že chlapci Korn a Knock spolu skončili v posteli. Jak se tam ale dostali? Odpověď naštěstí dostaneme brzy. Ona společně strávená noc je totiž jedním ze stěžejních problémů příběhu.

Knock a Korn jsou kamarádi z dětství a znovu se potkávají až na vysoké škole, a protože byli kdysi nerozluční, obnoví své přátelství velice rychle. Problém ale nastává v okamžiku, kdy Korn chce něco víc než kamarádství, ale Knock na něco takového nikdy nemyslel a absolutně není připravený. Že to mezi chlapci jiskří si uvědomí i Knockova přítelkyně a snaží se pojistit si, že se její obavy nenaplní pomocí promyšlených intrik.

Příběh kluků je v sérii stěžejní, nikoliv jediný. Do školního prostředí vždy patří partička kamarádů a jejich strasti a slasti. Do té naší patří tichý a milý Farm, který si pomalu uvědomuje svou orientaci a propadá lásce ke zkušenému doktorovi. Jeho příběh by si zasloužil pokračování! Hubatá kámoška s princeznovským komplexem Yihwa, která jako ženský pozitivní element může bez servítek všem seriálovým mrchám oplatit stejnou mincí. Ano, v seriálu těch potvor najdete požehnaně. Najdeme tady ale i romanci mezi profesorkou a studentem. Prostě od každého trochu.

Together With Me je vlastně prequel jiného thajského seriálu Bad Romance, kde Korn a Knock vystupují už jako oficiální pár. Vedlejší pár. Pro diváka není ale nutné předchozí příběh znát, jelikož mu TWM časově předchází. Osobně dokonce doporučuji se na seriály podívat v opačném pořadí, pokud vás potřeba vidět znovu Knocka a Korna donutí, stejně jako mě. Bad Romance je ovšem o třídu horší seriál a kluci v něm mají poněkud jiné charaktery a slouží často jako infantilně humorná vložka. Knock je navíc zralý na střelu mezi oči. Protože se chystá pokračování TWM, uvidíme, jakou linií se tvůrci vydají, ale protože prequel byl mnohem úspěšnější projekt než jeho předchůdce, doufejme v příběh pokračující v tomto duchu.

Právě díky skutečnosti, že tvůrci vlastně počítají, že divák zná následné osudy hrdinů z Bad Romance, se nás nesnaží vodit za nos v náznacích. Tím je seriál odlišný od ostatních BL romancí z Thajska. Je svižnější a kluci se nemusejí tak dlouho oťukávat. Otázkou není jestli, ale jak se stanou párem.

Pomineme-li, že oba hlavní herci, o které tu jde především, jsou fakt krásní kluci, je to představitel Korna Max Nattapol, který dokáže vyvolat ve společných scénách jakési romanticky sexuální napětí. A na to všichni při sledování BL seriálů čekáme, přiznejte se. Tul Pakorn mu pak roztomile sekunduje. Seriál se přitom nebere příliš vážně a tím je milý a zábavný.

Jako u všech podobných projektů nemá cenu příliš rozebírat technickou stránku nebo propracovanost děje. Všichni mají dobrou společnou chemii, děj nemá výrazné logické kopance jako je tomu v Bad Romance a dočkáme se i dostatečně propleteného příběhu na téma „Jak se dali dohromady“ a snesitelného humoru. (Na thajský často absurdní humor si musíte prostě zvyknout nebo nekoukat.)

V rámci toho, co divák od BL sérií hlavně očekává, tedy jiskřící romantiku a řešení milostných vztahů, patří TWM k tomu nejlepšímu, co thajská velice plodná produkce nabízí. Pokud jste si celkově oblíbili BL seriály z této krajiny, Together With Me by ve vašem watch listu rozhodně neměl chybět.

Celý seriál s anglickými titulky můžete sledovat na Youtube kanálu TV Thunder