Our Love [Recenze]

Plakát k Our Love FOTO: wiki.d-addicts.com/Love?s_Band...
Názvy: Our Love, Love´s Band-aid, 爱的创可贴, Ai De Chuang Ke Tie
Režie:  Liu Jun Jie
Díly: 36 x 45 min
Vydání: Čína, 10. 4. 2013 – 24. 4. 2013. Jiangsu TV
Hrají:  Yedda Chen, Ray Chang, Joanne Tseng, Shawn Wei, Yang Rong

Our Love je klasická romantika pro dospěláky. Tang Shao Lei je bohatý ředitel rodinné firmy, trochu necita, který ovšem stále postrádá první lásku Ruo Jie. Nad jejím opuštěným bytem, kam občas chodí Shao Lei vzpomínat, žije svérázný živel jménem Zhong Ke Ke, která jej nejdřív přizabije květináčem a pak zachrání z nepříjemností. Vše se ovšem zamotá, když se Shao Lei rozhodne předstírat, že je někdo jiný, pojmenovaný podle toho nejroztomilejšího psa. Aby nebylo propletenců málo, zdá se, že rodiny Shao Leje a Ke Ke si jdou po krku kvůli pozemkům u moře a možná je v tom mnohem víc než boj chudých Zhongových proti bohatým Tangovým. I rodiče mají minulost, vlastní démony a důležitou dějovou linku. Ke Ke a Shao Lei se nicméně začínají sbližovat a pro bohatého mladíka je stále složitější přiznat, kým ve skutečnosti je. Vlastní příběh si prožijí i bratr Ke Ke, který se snaží najít v Šanghaji práci, a neúspěšná tanečnice s nemanželským synem, který se věčně dostává do potíží a rozhodl se mamince najít muže.

Mám čínské romantické seriály ráda a mou pozornost si získaly především určitým důrazem na uvěřitelnost děje a chování postav, kdy vám i pohádkový příběh připadá mnohem realističtější. I v Our Love má většina rozhodnutí, jednání hrdinů či zvraty v ději logický podklad a dějová klišé si většinou můžete dobře zdůvodnit a až na jednu berličku na konci seriálu hodnotím děj jako lidský, uvěřitelný příběh.

Our Love je po delší době seriál, kde mi byla hlavní hrdinka sympatičtější než její mužský protějšek. Zhong Ke Ke je energická, kurážná, milá, ale i na zabití a tak akorát zamilovaná. Celkově je postava obyčejné holky pracující v realitce živoucí. Čínské seriály mají podle mě ty nejzajímavější ženské hrdinky. Takže ač každá dívka sní, že si obuje skleněný střevíček a půjde s vysněným princem na bál, Ke Ke bere sny a touhy s humorem.

Ray Chang jako Tang Shao Lei je kus chlapa, ale i malé děcko, romantik i obchodník a všechno mu věříte, patří to k jeho osobnosti.

Soundtrack seriálu

Zkušený režisér Liu Jun Jie má za sebou víc než patnáct projektů včetně Absolute Boyfriend, P.S. Man nebo Bull Fighting, takže po technické stránce není co vytknout.

Seriál je fajn romantikou na ubrečené jarní odpoledne, která vás zahřeje, pobaví a chvilku i rozpláče. Jeho velkou výhodou je pak možnost podívat se na všechny díly online s českými titulky, protože přeložených čínských seriálů je jako šafránu.

Možnost zhlédnout seriál online s českými titulky najdete na stránkách překladatelky