Whirlwind Girl 2 [Recenze]

Whirlwind Girl
Whirlwind Girl FOTO: jichangwookkitchen.files.wordp...
Názvy: Whirlwind Girl 2, Tornado Girl 2, Xuan Feng Shao Nu – Di Er Ji, 旋风少女第二季
Díly: 36 x 40 min.
Vydání: Čína, 20.7.2016 – 15.9.2016, Hunan TV
Hrají: An Yue Xi, Ji Chang Wook, Chen Xian, Wu Lei, Vincent Jiao

Druhá série čínského seriálu začíná tam, kde první skončila, a jak už jsem psala v recenzi na tu první, hned na začátku se dozvíme, jak vše před rokem na televizní obrazovce skončilo. Pokud se chystáte sledovat i první sérii, pozor! Spoilerům se ani v recenzi nevyhnu.

Bai Cao se stala uznávanou mistryní taekwonda, ale v soukromí prožívá složitou situaci. Její životní láska a učitel Ruo Bai zemřel. Bai Cao (An Yue Xi) tomu ale odmítá uvěřit a vytvoří si imaginární svět, ve kterém je Ruo Bai v Americe a brzy se vrátí a nikdo z přátel ji není schopen přesvědčit o jeho smrti. Druhý ctitel Ting Hao (Chen Xiang) se zdá být smířen s pouhým přátelstvím s Bai Cao a třetí ctitel doktor a dědic školy taekwonda odešel. Škola se tak ocitá bez vedení a na scéně se objevuje nová postava. Nový trenér Chang An (Ji Chang Wook) je tajemný bývalý šampion se zraněním na těle i duši. Bai Cao, aby zapomněla na skutečnost, se urputně pouští do poněkud drastického tréninku pod vedením nového mistra. Děvče s tornádovým trojitým úderem získává další schopnosti a zjišťuje postupně, co znamená zodpovědnost za vlastní sílu i síla vlastní viny.

Ji Chang Wook v hlavní roli čínského seriálu je ojedinělá záležitost, a jelikož naskočil do rozběhnutého příběhu, neměl to vůbec jednoduché. Ale nejprve několik novinek, které druhá řada přinesla.

Tou nejdůležitější zprávou je výměna představitelky hlavní role. Namísto Hu Bing Qing si roli Bai Cao zahrála An Yue Xi, která je o něco půvabnější a ženštější, ale má méně zkušeností. Nicméně obě herečky mi byly před seriálem neznámé a zvyknout si na novou tvář mi nedělalo problém. Pokud série nesledujete v jednom tahu, zvyknete si na Yue Xi rychle. Já jsem se snažila všech 68 dílů opravdu zhlédnout v maratonu, ale jak mě první série bavila a přitahovala, zhruba v polovině druhé mi většina postav lezla na nervy stejně jako dotěrné nálety chroustů v létě. Hlavním symptomem předávkování hrdinnými bojovníky byla několika měsíční averze k čemukoli připomínajícímu žánr martial art.

Samotná druhá série sice není vyloženě špatná, ale prospěla by jí poloviční stopáž a hlavně návrat všech hlavních postav. Příběh, kdy hlavní hrdinka už vlastně dosáhla velkého cíle a učí se hlavně, jak s nabitým postavením zacházet, jednoduše není tak silný jako samotná cesta za sportovním snem v první sérii. Věděl to už Rocky a říkám to i já, outsideři přitahují lidi víc než šampioni. Druhou řadu pak překvapivě nezachraňuje ani Ji Chang Wook, ale spíše potvrzuje, že hrát v cizí produkci je složité. Jeho dabing mi vyloženě trhal uši. Ale i přes všechna negativa jsem za kompletní seriál a čínskou zastávku Ji Chang Wooka ráda, protože mě přivedla k první povedené sérii a mému současnému oblíbenci Yang Yangovi.

Moje hodnocení: 5/10

Seriál můžete sledovat s českými titulky tady