Prince′s Prince [Recenzia]

Réžia: Choi Hyeong Joon, Shin Ju Hwan
 Scenár: Jaea, Kim Min Hye
 Web: Naver TVCast
 Počet epizód: 10
 Dátum vysielania: 8. jún 2015 - 19. jún 2015
 Krajina: Južná Kórea

Park Si Hyun sa rozhodne urobiť veľký krok, aby pomohol svojej mladšej sestre, aj keď si na ňu v poslednej dobe nevedel nájsť čas. Jeho mladšia sestra Yu Na je závislá na anime videohre a Si Hyuna jej otaku fanatizmus nesmierne pohoršuje a vytáča z miery. Neznáša všetkých otaku a chce zničiť spoločnosť, ktorá túto hru vytvorila. Je rozhodnutý zachrániť svoju sestru zo závislosti nech to stojí, čo to stojí. Dokonca mu nerobí problém stať sa na niekoľko dní gayom alebo robiť nenávidený cosplay. Podá žiadosť do už skôr spomínanej spoločnosti s tým, že sa uvedie ako gay, aby ho do práce naisto prijali. Jeho tajné úmysly mu však preruší CEO spoločnosti, Lee Mong Ryong, ktorý má vlastne všetko na svedomí. Prejaví o ňho záujem, aby sa k nemu dostal bližšie a získal všetky potrebné informácie pre svoj plán, ktorý chce dosiahnuť.

Lee Mong Ryong zvolí ale rovnakú taktiku ako Park Si Hyun a taktiež sa začne tváriť, že má o nového pracovníka záujem aj keď gay nie je, ale z akého dôvodu? Ich kolegovia sú veľmi prekvapení, ale nebránia im v novom vzťahu, ktorí obaja nemajú problém preukazovať aj na verejnosti. Čo presne má v pláne Lee Mong Ryong s mladou Yu Nou? Podarí sa Si Hyunovi pomôcť svojej sestre a ako skončí celá web dráma?

Túto web drámu si za hodinu pozriete kompletne celú a ani nebudete vedieť ako rýchlo všetky diely skončia. My sme to pozerali postupne, ale keďže každý nový diel vychádzal deň po dni, čakanie nebolo zdĺhavé. Ak ste nečítali originálny webtoon, tak určite ako my netušíte, čo si pod týmto názvom predstaviť. Ide o krátku web drámu, ktorej žáner by sa dal charakterizovať ako melodráma alebo dráma s manga nádychom o otaku fanúšikoch.  Začiatočný opis môže znieť nudne, ale pravdou je, že celá séria je dostatočne vtipná na to, aby ste si web drámu zapli a nezaspali pri nej. Dej je daje tomu originálny a ako sme už spomenuli, aj dosť vtipne spracovaný. Romantické scény medzi dvoma mužmi chýbať nebudú a tak sa v tom nájdu nadšenci yaoi. Dráma na nás pôsobila kladným dojmom a určite vám zlepší náladu.

Na vtipnosti a zábavnosti tomu určite dodalo aj herecké obsadenie. Choi Jong Hoon, líder skupiny FTISLAND, sa ako rookie herec určite veľmi snažil, ale niektoré jeho scény boli naozaj vtipné už len z toho dôvodu, že herectvo nepatrí medzi silné stránky a povedzme si pravdu... naozaj mu to nejde. Určite jeho nie až tak dobrý herecký výkon drámu úplne teda nepokazí, no ani nezvýši jej kvalitu.. naopak ju oživí a spraví viac vtipnejšou. Svoju postavu Park Si Hyuna, starostlivého brata mladšej závislej sestry na anime a mange, podal aspoň dostatočne vtipne.

Jeho "partnera" a "nepriateľa" stvárnil Im Yoon Ho. Tento herec má za sebou už viac projektov a bolo v ich hereckých výkonoch vidieť rozdiel, avšak pri istých scénach bolo vtipne aj Yoon Hovi. Zahral si postavu chladného Lee Mong Ryonga, ktorý je populárny medzi otaku dievčatami a tak isto je to aj u Si Hyunovej sestry.  Jong Hoonova kolegyňa zo spoločnosti FNC a členka skupiny AOA, Yu Na, si zahrala jeho mladšiu sestru. Jej herecké schopnosti boli oveľa viac uveriteľné a reálne. Jej postava bola milá a stále sa snažila presvedčiť svojho nechápavého brata, ktorý myslí vo veľkom iba na seba.

Drámu určite odporúčame aj keď nejde o nič prevratné a niečo, na čo by ste po jej skončení dlho spomínali. Web dráma je vtipná a krátka, takže vám nezaberie veľa času. Každá epizóda má len niečo okolo 9 minút. Ak ste fanúšikmi FTISLAND alebo AOA, tak vás to poteší ešte viac, ak uvidíte svojich obľúbencov na obrazovkách. Naozaj, herecké výkony, ktoré neboli 100% na kvalite neuberajú a poriadne sa pobavíte. Ak ste váhali, tak si spestrite touto drámou deň. Alebo ste ju už videli? Ak áno, tak nám napíšte svoj názor do komentárov.

ZDROJ: M.Chan & Jong Eobie