You′re Beautiful [Recenzia]

17:00 | 10.03.2015 Eobie 1263 19
Dráma, ktorú určite videla väčšina z vás. Páčila sa nám tak veľmi, ako aj ostatným ľuďom? Prečítajte si v našej recenzii. A ak ste ju ešte náhodou nevideli, možno vás presvedčíme pridať si ju do vášho dramalistu.
You′re Beautiful
You′re Beautiful FOTO: koreandrama.org
 Dráma:  He's Beautiful!/You're Beautiful
 Romanizovaný názov: Minamyisinyeoyo
 Hangul:  미남이시네요
 Réžia:  Hong Sung Chang
 Scenár: Hong Jung Eun, Hong Mi Ran
 Televízia: SBS
 Počet epizód: 16
 Dátum vysielania: 7. október 2009 - 26. november 2009
 Krajina: Južná Kórea

Dvojčatá Go Mi Nam a Go Mi Nyeo sú brat a sestra, ktorí spolu vyrastali v sirotinci a svojich rodičov nepoznajú. Neskôr sa ich cesty rozdelili. Go Mi Nam pracuje v zahraničí, zatiaľ čo jeho sestra Go Mi Nyeo slúži v kláštore, aby sa stala mníškou. V živote má len jeden cieľ a to odísť do Ríma. Ku splneniu svojho sna už nemá ďaleko a počas cesty do mesta, kde si mala vyzdvihnúť letenky na cestu do vysnívaného Ríma, stretáva muža menom Ma Hoon Lee, ktorý od nej žiada veľmi neobvyklú službu. Predstaví sa ako manažér slávnej hudobnej skupiny AN.JELL, ktorých Go Mi Nyeo samozrejme vôbec nepozná. Poprosí ju, aby na jeden jediný deň zastúpila svojho brata, ktorý sa kvôli komplikáciám v zahraničí nemôže dostaviť na pohovor ohľadom prijatia do novej skupiny. Jej dobrá povaha jej nedovolí odmietnuť a pre dobro svojho brata toto riziko podstúpi.

Skupina AN.JELL má pôvodne troch členov, ktorými sú milý gentlemanský gitarista Shin Woo, najmladší vždy veselý bubeník Jeremy a nakoniec chladný a veľmi puntičkársky spevák a líder Tae Kyung. Go Mi Nyeo sa už pod novým menom a výzorom ako Go Mi Nam musí stretnúť s týmito svojimi budúcimi členmi skupiny. Všetkým okrem lídra sa nový člen pozdáva, ale aj on nakoniec ustúpi a pristane na to, aby s nimi bol v skupine. Go Mi Nyeo je spokojná a myslí si, že sa vráti do kláštora a následne odletí do ďalekého Ríma.

Veci sa nečakane skomplikujú a manažér skupiny ju znova veľmi prosí, aby zostala ešte nejaký čas a predstierala, že je svojím bratom. Ako zámienku použije myšlienku, že ak sa jej podarí presláviť svojho brata, tak nájdu svoju matku, ktorá ich takto uvidí v televízii. Go Mi Nyeo sa rozhodne pokračovať, ostrihá si vlasy a začne žiť život mladého hudobníka. Život s tromi chlapcami v dorme je pre ňu niečím novým a musí dávať pozor, aby náhodou neprišli na to, že ona nie je pravý Go Mi Nam. Ako si budú spolunažívať traja mladí chlapci s veľmi roztomilým a nemotorným novým členom skupiny, a čo ak by sa im náhodou začal páčiť?

Pri prečítaní začiatočných informácii o dátume vysielania možno niektorí z vás nebudú nadšení, pretože je až z roku 2009. Musíme vás však upozorniť, že na tejto dráme vôbec nevidno, že je natočená v tomto roku. Je naozaj veľmi dobre prepracovaná a nám sa páčila. Už podľa úvodného obrázka a uvedení do deja vám je jasné, že táto dráma má hudobné zameranie, ale taktiež je z veľkej časti romantická a veľmi podstatnou informáciou pre fanúšikov crossdressingu je, že sa ani tomu žánru nevyhnete. Pôsobí veselo, farebne a pozitívne, či sa to týka oblečenia hlavných postáv, ich charakterov, vybavenia interiéru a ako aj prostredia. Nemôžeme to ale takto s tými všetkými pozitívami preháňať, pretože tam nesmú chýbať ani smutné a dojemné scény.

Hlavnú hrdinku Go Mi Nyeo a taktiež svojho brata Go Mi Nam si zahrala slávna herečka Park Shin Hye. Go Mi Nyeo má návyky z kláštora, je veľmi milá a nikomu nechce zle. Na začiatku nevie, akú hudbu počúvajú ľudia v jej veku a učí sa veľa nových vecí. Je trochu nemotorná a veľa vecí jej nedochádza. Podľa nás Park Shin Hye táto rola dosť sadla a ako Go Mi Nam vyzerala veľmi roztomilo. Nie všetkým herečkám pristanú krátke vlasy, no jej áno. Ako chlapec naozaj nevyzerá, teda ak prižmúrite oči tak trošku, ale to pridáva dráme správny efekt.

Poďme k zloženiu skupiny AN.JELL. Gitaristu menom Kang Shin Woo stvárnil líder skupiny CNBLUE, Jung Yong Hwa. Shin Wooa by sme mohli nazvať typickým romantickým hrdinom. Je milý, pozorný a samozrejme romantik. Povedzme to tak, že buď prepadnete romantickému Shin Woovi alebo ak sa to nestane, tak si vás určite získa chladný Tae Kyung, ktorého si zahral slávny herec a spevák Jang Geun Suk. Hwang Tae Kyung je vyslovene jerk. Neznáša, keď sa mu niekto dotýka vecí, je nepríjemný a namyslený. Ešte je tu ale posledný člen skupiny, ktorý si vás môže získať a určite aj získa. Je ním bubeník Jeremy, ktorého zahral Lee Hong Ki zo skupiny FTISLAND. Ak sa vám nepozdáva ani Shin Woo a ani Tae Kyung, tak vaším výberom bude práve Jeremy. Je veľmi veselý, milý a pozitívna energia z neho priam vyžaruje.

You're Beautiful v nás zanechal veľmi dobrý a pozitívny dojem, aj keď sme veľmi dlho premýšľali nad tým, či si ju zapneme. Je to veľmi milá oddychovka, pri ktorej sa nikdy nebudete nudiť, pretože sa tam 24/7 niečo deje. Nájdete v nej veľmi veľa vtipných scén, takže sa poriadne nasmejete. Crossdressing sa do tejto drámy veľmi hodí a robí ju ešte zaujímavejšou. Zápletka je dosť originálna a kompenzuje sa s celkovým dejom a dojmom. Hudba je tiež veľké plus a soundtrack si budete spievať ešte po jej skončení, pretože tieto piesne hrajú v pozadí drámy naozaj často.

Ak ste túto drámu ešte nevideli, tak je načase si ju pozrieť. Všetky diely sú už veľmi dlho vydané, takže vďaka dobrému deju si ju pozriete v priebehu pár dní. Úprimne si nemyslíme, že táto dráma má popularitu iba kvôli hereckému obsadeniu, ale je to určite aj kvôli dobrému deju. Do komentárov nám môžete napísať svoj názor a pocity aké ste mali z tejto drámy vy.

ZDROJ: M.Chan & Jong Eobie